2012. augusztus 28., kedd

Őszi tavasz

Egy jó ideig nem nagyon értettem, miért kell weboldalak jól megszokott stílusát, tördelését időről időre megváltoztatni, mikor a régi jól bevált, azt mindenki megszokta, esetleg szerette, de mindenképpen jól eligazodott rajta. A legtöbb site azonban ezt a lépést időről időre megtette, és olyankor bizony a váltás utáni első időszakban bosszankodtam eleget, mert általában zavarni szokott az átalakulás, az új stílussal, elrendezéssel való megbarátkozás nem szokott könnyen menni. De aztán mindig az volt a vége, hogy eme ismerkedési folyamat végén rájöttem, az újat jobban szeretem, mint a régit.
Egyszerűen az van, hogy a természet törvénye, ha úgy tetszik evolúciós kód a megújulás, a felfrissülés szükségessége. Ezért vannak évszakok, ezért vannak napok, és ezért születünk és halunk meg. Az életet a folyamatos változás tartja mozgásban, márpedig én szeretném, ha virtuális naplónk, kis közösségünk elektronikus lenyomata is életben, mozgásban maradna. Úgyhogy icipicit megújultunk.

Tavasz lett a közeledő ősz tiszteletére...

 Egyúttal szeretnék egy kéréssel fordulni hozzátok. Mivel idén olyan szerencsétlenül alakult az időbeosztásom, hogy nem egy, de nem is kettő (bajnoki) meccset ki kell(ett) hagynom mindjárt az elején, kérem, akinek van kedve, pár (esetleg jóval több) szóban, mondatban ossza meg az eddigi észleléseket, tapasztalatokat.

Én addig is, meg azután is, látatlanban azt mondom: ezt bizony meg fogjuk csinálni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése