2014. június 12., csütörtök

Szambára fel!

Ez egy másik sportág lesz, mint amelyiknek aktuális eseményeire augusztustól június elejéig mi magunk hetente kijárunk, jó adag mazochizmusunktól vezérelve. A szabályai ugyanazok, de más hasonlóság nem nagyon lesz. Megmondom őszintén, hogy bár vártam ugyan, de olyan igazi láz nem nagyon kapott el, egészen az utolsó hétig... (haha, ez óriási, mikor leírtam, akkor jöttem ám csak rá az áthallásra, gyönyörű a nyelvünk!)

De most, hogy itt van, nem is szaporítom tovább a szót, inkább megyek a tippmixpro-ra én 3000-rel indítom az x-taktikát, Béla, Peti, kösz az ötletet!

Ja, zárásként nézzétek csak meg az alábbi cikk harmadik negyedik megszólalóját! Más irányú zenei érdeklődésem okán nem ismertem eddig a srácot, de egyből szimpatikussá vált, majd meglátjátok, miért...

OLÉ, OLÉ – A RECORDER-VÁLOGATOTT: FOCISZAKÉRTŐ ZENÉSZEK


2 megjegyzés:

  1. az a negyedik Teki :) Istennek nem tudtam megtalálni a belgás gyerekben mi olyan nyilvánvalóan szimpatikus :)

    VálaszTörlés
  2. Honnan veszed, h nem rá gondoltam? Én bírom a Bëlgát :)

    Mátyus Jani eljött 'Palotáról... Tarthatna erre. Amúgy tárgyalunk Szabados Györggyel is.

    VálaszTörlés