2011. június 4., szombat

IDŐPONTVÁLTOZÁS! Kaposvölgye - Tatabánya: péntek, 17:00

Először azt a címet akartam adni ennek a posztnak, hogy "BUZI MLSZ!", amely a tartalommal kapcsolatos érzéseimet hitelesebben fejezte volna ki, de végül arra jutottam, hogy ha már éppen a tájékoztatás hiányát tartom az egyik legnagyobb vétségnek minden illetékes részéről, akkor legalább ne essek én magam is pont abba a hibába, hogy a legfontosabb hiányt nem pótlom. Mert bár nem gondolom, hogy épp a mi oldalunkról fogják széles tömegek megtudni, hogy más időpontban lesz a jövő heti meccs, de nem is a széles tömegeket, akarom tájékoztatni, csak azokat, akik érintettek a témában, azaz esélyes, hogy elutaznának Nagyberkibe. Ezek pedig mi magunk vagyunk :)

Ezt meg hallgassátok, ha már nekem is napok óta ez megy a fejemben, ráadásul valamennyire ide is passzol, hisz végtére is most egy utazás részleteiről tájékoztattam éppen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése