2012. március 25., vasárnap

Rántotthús

Tulajdonképpen nekem a maihoz hasonló túrákról csak jó emlékeim vannak. Már persze ha leszámítjuk a meccsek eredményét és lefolyását, amely körülmények viszont értelemszerűen elég nagymértékben járulnak hozzá az adott esemény minőságének megítéléshez. Mert emlékszem például a tavalyi kínszenvedős gól-nélküli összejövetelre, ami kb. annyira volt élvezhető, mint egy rosszul elvégzett béltükrözés. De ettől függetlenül tény, hogy pár óra múlva az ország egyik leghangulatosabb, legódonabb, legrusztikusabb stadionjában van jelenésünk, jó időben, ott, ahol a helyi büfé és az ott kínált rántotthúsos szendvics legendásabb, mint Alekosz és Pákó együttvéve, szóval semmi nem állhat útjába a felhőtlen meccsélménynek, pláne, h én biztosan tudom, most nyerünk is, csak amúgy bónuszként.

Hamarosan randi, vigyázzatok  magatokra!

A klip csak a cégnek, nem a csapatnak szól, akiknek minden jót, túlélést kívánok!


13 megjegyzés:

  1. Peti!

    A Genoa dalára kellene véglegesíteni a szöveget:) Ma egész nap ezt fütyürészem:) lenyűgöző lenne:)

    G.D.

    VálaszTörlés
  2. üdv.
    Turul Ultrái sál érdekelne, tudtnátok segíteni egy ilyet beszerezni?
    emailcímem: horrordoki@gmail.com
    köszi előre is.

    VálaszTörlés
  3. Hello, elvileg limitált példányszámban ment ki anno, szerintem senki nem akarja eladni, legalább is remélem...

    VálaszTörlés
  4. értem, azért hátha van valahol egy elfekvőben ;-)
    emailcímem: horrordoki@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. ez a meccs... te jóó ég!! :) a szezon vicce...
    de legalább helyenként fociztunk...
    traktor a király alééé!!

    VálaszTörlés
  6. Teki, nem a szabadrúgás bábu, hanem a traktor a szánalom;-)

    Peti

    VálaszTörlés
  7. Peti, nagyot játszott a Hellas, végignéztem ;)

    VálaszTörlés
  8. Teki, a végén nekem is drágán jött ki a BKV túra, + 30 000 Ft lett a végén, így belépővel együtt 30 800 Ft:)

    VálaszTörlés
  9. Béla, csak nem azt akarod mondani, hogy nem tudod mennyi a 90? :)

    VálaszTörlés
  10. Nem, nem tudom:)

    Az igaz, hogy levontak tőlünk 2 pontot játékos jogosulatlan szereplése miatt? Lenyűgöző.

    VálaszTörlés
  11. Emberek, lenyűgöző volt a tegnapi túra!

    VálaszTörlés
  12. Lenyűgöző... a tüdőgyulladás kerülget, kutyául vagyok, a fejem fáj, megfáztam. :) de!
    Az álmomban valahogy feltűnt a barna hajú pultos hölgy, király túra volt. Vitya nyálazása , meg az alvás hazafelé. :) Köszi a túrát!

    VálaszTörlés