2013. május 20., hétfő

Befejeztem

Legutóbb Sopronban voltam Tatabánya-meccsen, reménnyel telve, bizakodva, a sikerbe vetett őszinte hittel utaztam a forró májusi napon a találkozóra, ami aztán adott olyan élményeket, amiket itthon ritkán tapasztalunk, Nb 2-ben meg főleg, de ettől függetlenül a vége: zacskó. Azóta 3 ütközet zajlott nélkülem, 9 pont és 0 kapott gól a mérleg. Azért ezek igen komoly jelek voltak, a hatásukra megejtett elemzésem végkövetkeztetéseként rá kellett jönnöm, hogy baszki, rossz ómen vagyok.
Úgyhogy a hátralevő 2 (így csak ennyi lesz, és nem 4) meccsre rárakom a "skip" bélyeget, és bízom benne, hogy a karma törvényei az elmúlt 3 hétvégéhez hasonlóan hatnak majd.

Szombaton találkozunk Bélánál, majd meséljétek el részletesen az akkorra már négyrészessé váló szekvenciánk igaz történetét.

3 megjegyzés:

  1. Teki! Én is kihagytam 2 győztes meccset Sopron után, és tartottam attól, hogy rossz ómen vagyok, de ez kiderült szombaton, hogy nem így van. Szóval tényleg csak miattad lehet :D viccet félretéve, szerintem pénteken ott a helyed!!

    G.D.

    VálaszTörlés
  2. Teki, nem ezt beszéltük meg!:)

    VálaszTörlés
  3. Jól van, rábeszéltetek, de mindenkit figyelmeztetek: ha mégsem úgy alakulnak az események, s ezért felkérdezni próbálnátok a meccs után, a fülemre előre nem látható időtartamra telefont fogok tapasztani. Úgy emlékszem, Felcsúton hasonló szitukban ez dívik... :)

    Ui: Kulabácsit a válogatottba!

    VálaszTörlés